Wednesday, June 27

Muel Funny quotes

* '近來你見我同埋講電話仲多過你男朋友喎' sigh......... >.< IMG_0243
*他在的士唱著Janice的離家出走, 我說 '做咩你會唱衛蘭?' '下?似你喎,你衛衛地架喎' 他回答. '即係點' 我當然追問 . ' 下? 你比我既感覺好似, can't fully explain呀!' 我心想: 點似呀.最少我D中文講得好正先啦
* ' 我瘦左就代表我真係好鐘意佢 ' ding...
* ' 今日發現做野做得好好,好有交帶,發現我工作的能力係冇問題 ' 他說 '下 ? 你而家辭左工一日得個廿個email,唔係唔掂呀?! 你有時間到可以check埋spelling同埋grammer喎 ' 我答 . hoho
*在HMV裡, 他說 ' 知唔知情侶最好唔好睇咩類型既戲呢 ? 就係你會預計到佢有續集既. 好似我同佢可以睇晒 Lord of the ring 三集, 但最後我地都唔可以一起睇 Spiderman 3 同埋 Shrek 3. 咁你話一個人睇唔睇好啦 ? '
* '我一日講唔夠廿句野,點算呀 ?'
* '你係我朋友入面浪漫派頭三甲 '
* '我要台北既蜂蜜蛋糕,買比我 ! 如果唔係,唔幫你Plan英國行程' 我說 . '好呀! 兩片夠唔夠 ?' 他回答
*'你可唔可以係日記度寫得我講既野型D呀 ?'


如果一開始就想找你的天使,往往徒勞無功. 倒不如你先去做他人的天使,給人依賴,給人力量
最後, 她也會成為你的天使, 一起沒有憂傷. 有她就會最後的天堂
你會遇到的

No comments: