Tuesday, July 11

...

今早男友打電話叫我起床。我這懶人當然有懶床的習慣,於是我就用一貫好像好精神的聲線扮起了床。
"喂!唔好扮野喎!" 他說 "沒有耶, 真是起左身啦" 我反駁。
說了大約數分鐘後,他施施然說"你知唔知呀 msn中的岑晚webcam 冇斷線, 我而家係度望緊你喎"
"係咩?" 我心裡不太相信( since it will disconnect in 2hrs ),我舉起左手, 問他 "咁我而家做緊咩呢?"
"你? 哈, 你做咩呀? 扮小學生舉手問問題呀?" 他回答.
....唉呀,超樣衰呀.......
扮起身行動失敗...
(如果他在我身邊你話幾好呢)

7 comments:

Suanne said...

(如果他在我身邊你話幾好呢)

超級認同!!
我都想我男友常在身邊....

Anonymous said...

ooo.. webcam..
你是用mercury的嗎?
聽說一run mercury就會超慢和超食CPU...所以我沒有嘗試安裝過..

Unknown said...

suanne, miss u so mush.how are u? ( i think everyone would like your beloved by your side all the time, hehe)

Unknown said...

ss,
你好! thanks for visit my blog ^_^

mercury 的webcam效果十分之差, 你可以試試Amsn, 雖然版面不太美觀, 不過run webcam時非常暢順, resolution都很不錯
^_^

Suanne said...

Sha,

I miss you too la!!
When can we go out for gathering ne??
With Ping Ping??
Maybe we 3 ladies can share our stories about our bf together!! Heyhey!!

Suanne (Suen)

Unknown said...

suen, pls leave your mobile no. to me , i loss it
hope i can have a lovely dinner with u

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.