Sunday, February 25

24 & 25

24.02.07 (sat)

watch hetitage with hon. thats a really good movie.
and we got a yummy lunch before that. and he kept saying my lovable ptss. hehe

watch music & lyric with twinzen. the movie is better than my expectation, we laugh alot during the movie (esp. that 80s pop MV in the first beginning) i luv Hugh Grant so much.

after that, i went to east-end my old place to have a dinner and drink as well.
u know what, Forris Apple is pretty tasteful ^^

Twinzen dressed really well today, juz like some catwalk show model, so i juz wanna take a photo with him. but after the photo. juz find out my bob head is not really bad at all....
so i m gonna to keep it at this moment, lol

25.02.07 (sun)

十五個月快樂

昨晚睡前和他通完電話後,睡醒時他已在樓下,連想他的時間也沒有
感謝他要早些起床,網也沒時間上就過來找我

和他說說話,很是欣賞他的想法
我也是喜歡這樣的人

這幾天我在想我認識他是多好的事,我在想我當時是半推地去參加jason的party
想到我會認識一些人,但我總不會想到我認識了我的他
我在想如果他不遇到我現在會是如何,他說應該還會一到星期五六就到酒吧參加那些drinking party吧
我想我/他都會遇上其他的人吧

不過對我來說,遇上他是最快樂的事
已足夠了

感謝你於這十五月帶給我的快樂

現在房間還充斥了他的味道
我相信這晚我還會睡得很甜

晚安

No comments: