Friday, April 28

近來點滴

近來在Blog中都沒有提及自己的事, 要記下了:

  • 昨日是公司一位同事的last day. 後來數一數, 發現同期入公司的只餘下三個人(包括我), 其中一同事還笑說是時候要走了....
  • 與他一起也有五個月了. 喜歡大家對這個關係作出了小小的承諾. 五個月, 我不知道自己有否變化, 但他是改變了: 變得多言了, 主動地說出自己的看法.....這改變當然是好事 = ) 前幾天他問我一個嚴肅的問題, 當然我有想過這問題. .still have room for improvement, and everything can be solved. Be faithful.
  • My dear, 我看過女巫的水晶球,看到我將來生活裡有你. ^_^
  • 連續不幸事件簿 + 梅菲定律- 當發生第一次的不幸時, 大家都會很同情..但第二第三第四次...時, 很快就會到達一個轉折點 , 之後當第五次時, 大家就會想: " 是不是真的啊? 你在說謊吧 ??" "你自作自受的! "這是一個很正常的反應....我希望沒有謊話, 希望那些是真正的連續十來次不幸, 要不然, 我會覺得自己的樣子肯定是很愚蠢了...
  • 上司說我工作了差不多兩年還未入世.. 一個比較相信人的人,容易受傷害, 但生活得開心 ; 一個不相信人的人, 當然是不易受傷害, 但生活得戰戰兢兢, 深怕其他人會害他. 而我 , 當然是前者. 你會說我未試過很痛的經歷...但戰戰兢兢不是我的性格...所以, 所有東西我會選擇去相信...
  • 舊年沒有和lolo到長洲看過搶包山, 今年一定會看. 順度看看有沒有壽包呀...嘻嘻...

9 comments:

Anonymous said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

Anonymous said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anonymous said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Anonymous said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonymous said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

Anonymous said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Anonymous said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»