Thursday, August 4

氣死我了



氣死我了,剛剛給了家用給媽媽。今天晚上她突然發脾氣,要求我再加家用
剛剛工作滿了一年,還清所有credit card既錢(這些全是於讀理工同演藝時種的孽),買下野、定期還grant loan ,家用,仲要儲錢去旅行同讀書。
於是我氣急敗壞給了上個月的bank statement給她看 ( luckily, 仲有少少錢剩 )
其實我自己知自己洗錢洗得勁。最煩的是我喜歡衣服首飾之外,也喜歡高科技產品.(幸好我還未算名牌精)
百德新街, gateway 是我常到的地方
高科技產品 - powermac g5, ipod, powershot s70...剛剛購入19“ lcd monitor.....
吾過份呀


諗諗下,近來想買altec lansing mx5021 , 一個衣櫃 , 一枝alexander mcqueen既香水, 一張好點的工作椅.........
都吾........太過份呱.....
我吾想架,鬼叫我係獅子座咩........都係媽媽既錯

sha <--一個推卸責任、無可救藥既獅子座洗錢怪.

No comments: